|
Отзыв о Citroen Berlingo 2012 года
Автомобиль:
Citroen Berlingo Multispace
2012
г.в.,
универсал,
механическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 12000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель
Придбав авто трохи менше року тому. Наїздив не дуже багато - 12000 км. Пройшов перше планове ТО у ОД (АИС). Ейфорія від покупки трохи вщухла, тому хотів би поділитися об"єктивними враженнями. Чому обрав саме Берлінго? Мені потрібне було авто 2 в 1 - для сім"ї і для бізнесу. Щоб при потребі можна було перевезти не тільки пасажирів, а й вантаж. АИС мене спокусив великою знижкою на тестовий автомобіль (на тест-драйвах наїздив 1200 км). За рахунок цієї знижки мені додаткові опції дістались, можна сказати, безкоштовно. Перше, що зробив - викинув фірмові килимки і замовив комплект (в тому числі і в багажник) з високими бортиками. Біля педалі зчеплення стирчала з підлоги ніжка якогось болта. Нога постійно чіплялась - мусив його підрізати і надіти пластикову заглушку. Купив на ринку і прикрутив бризговики. Ефект очевидний. Їздив і в сніг, і в дощ, і в болоті буксував. Було всяке. Склепав собі ящика між сидіннями (фірмовий пластиковий - ну дуууже дорого) - на фото видно. Ще - тонування вікон, чохли на сидіння і сталеві диски під зимову гуму. Поломок не було. Правда, на 8-й тисячі (!!!) застукали стійки стабілізатора. Думав, на першому ТО замінять по гарантії - відмовили! Така політика Сітроена! Поцікавився, скільки коштуватиме фаркоп (оригінальний, щоб гарантію не втратити) - ледь не зомлів - 6600 грн з установкою! Плюсы автомобиля: Не буду довго перераховувати, що мені в авто подобається, назву основне - висока посадка, високий дах, голова не впирається, гарна оглядовість, просторий салон, зручні сидіння. Можливість перевезення габаритних вантажів. Задні сидіння при потребі легко виймаються. Тяговита. Досить низький розхід (в середньому - 7 л). Минусы автомобиля: Малі кишені на дверних картах і малий бардачок. Дуже високі ціни на додаткові опції і аксесуари. Занадто легко перемикається світло джойстиком - іноді при перемиканні ближнього-дальнього можна випадково взагалі світло вимкнути. Але самий великий мінус - це гарантійне обслуговування! Політика Сітроена така, щоб всіляким можливим чином відмовити вам в гарантії. Як приклад - відмовили в заміні стійок стабілізатора, хоча на Опелі міняли двічі, на Форді міняли навіть рульову. Як альтернативу запропонували замінити одну, а другу - за мій рахунок. Відмовився, тому що одна їхня кісточка коштує 600 гривень! Я на Боші замінив обидві на Лемфордер за 500 (з роботою). Мабуть, доведеться плюнути на гарантію і обслуговуватися у більш адекватних сервісах. Совет покупателю: Якщо готові робити ремонт за свій рахунок - купувати. Обсуждение отзываSERGEY96 мне по гарантии стойки стабилизатора меняли 2 раза. 7т. и 17т км. на 13000 км меняли шаровую. Проблем никаких. обслуживаюсь на СТО компании АИС.а запчасти действительно дорогие ОТВЕТИТЬSERGEY96 меняли по 2 сразу.а вот шаровую только одну.Проблемы со стойками у многих машин,все реставрируют и ездят на много дольше.Цену я спрашивал 430 гр.одна,в интернете не оригинал 120-150гр.Сосед ставил на свой авто родные и не оригинал ,говорит разницы нет. ОТВЕТИТЬSERGEY96 Автомобилю в конце ноября будет 2 года.Пробег 25500 км. 15 ноября поеду на диагностику и проверю развал,уточню еще раз по поводу стоек стабилизатора.Может быть меняли по 1 стойки, спорить не буду ОТВЕТИТЬSERGEY96 Вы были правы, меняли по одной стойки. Но цена 430 гр за шт. У Ситроена политика менять только поломаные детали по штучно. И еще выросли цены на их услуги.Советую менять,пока меняют. Гарантия быстро заканчивается. ОТВЕТИТЬfantom41 восстановленные стойки стабилизатора по нашим дорогам действительно дольше-если обычные 8-10тысяч и умирают,то разборные со вставкой из полиуретана-как минимум из личного опыта тысяч 20-30,только гарантии вам уже не видать)))но нафига я скажу вам такая гарантия?форсунки на нашей соляре сразу еще в гарантийный период екнули(левак не лил,чеки храню!),замена за свой счет цену естественно знаете трехзначную в евро-типа внимательней нужно подходить к выбору поставщика ДТ мне за фаркоп вообще залупили что то около семь с точно не помню уже,очень нужно было...плюнул на эту их лже-гарантию,заехал к рукастому дяде Васе из домашнего сервиса в ГСК на песках и он мне за пол-дня"вместе с установкой"из купленного на разборке за 50(!)грн б/у москвичевского фаркопа,профиля и уголка слепил по месту за 150грн ничем не уступающий фирменному и все по науке,все сделал путем,пока я розетку покупать бегал,покрасил молотковой краской хаммерайтом и никто не верит что это самоделка!ну пускай будет и вдвое-втрое дороже,я согласен но это ведь не 7-8тысяч,накуя такой "сервис"?.. -1ОТВЕТИТЬfantom41 да,и забыл предупредить-восстановленные стойки должны быть грамотным специалистом,сохраняя родные габариты,не то выступающая часть так называемой резьбовой пробки заденет за рычаг и погноет его либо сама сломается,что приведет к непредсказуемым последствиям.такие покуроченные поделки горе-специалистов видел лично,так что не повторяйте чужих ошибок.... -1ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Citroen C4 Picasso
6.300$
2008
210.000 км
Citroen C1
6.800$
2014
44.000 км
Citroen C5 Aircross
19.900$
2020
102.000 км
смотреть всеобъявления |